субота, 22 вересня 2012 р.
Модуль 9
Я ще раз переконалася, щоб знання та вміння всіх учнів відповідали вимогам стандартів та програм і при цьому було реалізовано їх особистий потенціал. Учні відрізняються один від одного власними інтересами і навчаються по-різному, тобто мають різні навчальні стилі. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок. Тому в подальшій роботі планую більше уваги приділяти підходам до диференціації навчання.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар